اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۵۰۲۸۱
VIP ورزشگاه تبریز، سکوی پرتاب فوتبال مشهد

پدیده؛ سفید، سیاه و حالا روشن!

پدیده؛ سفید، سیاه و حالا روشن!
با تغییراتی که در باشگاه پدیده اتفاق افتاده، این تیم به آینده بسیار امیدوار شده است؛ حالا هواداران مشهدی در انتظار بازگشت پدیده به روزهای اوج خود در لیگ هجدهم هستند.
۱۶:۲۰ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷
وانانیوز|

 تیم فوتبال پدیده خراسان چهارمین فصل حضور خود در لیگ‌برتر را در حالی با عنوان یازدهمی به پایان برد که می‌توانست برای اولین بار در تاریخ فوتبال خراسان سهمیه آسیا گرفته و رکوردی جاودانه را به ثبت برساند؛ در عین حال که با اتفاقات کسر 6 امتیاز و جدایی ایمانی در میانه راه، امروز مشهدی‌ها نه تنها ناراحت نبوده بلکه انگار از بقاء تیمشان در لیگ برتر خوشحال هم به نظر می‌رسند.


پدیده پس از یک فصل تیم‌داری در لیگ یک و چهار فصل حضور در لیگ‌برتر، امسال در پنجمین سال فعالیت خود در نیم‌فصل دوم، به دلیل عدم التزام مدیران گذشته خود به تعهدات باشگاه، شش امتیازی را از دست داد که پس از چند هفته نامهربانی با مدیرعامل با دیسیپلین این باشگاه، دست مایه‌ای برای رو آمدن و یکه‌تازی‌ مدیران سابق و مدعی فوتبال و با رابطه استانی شد. تغییراتی که البته سودی نداشت و تنها رزومه و قاب عکس در ویترین‌های برخی اشخاص پشت خط مانده را پر کرد، اتفاقی که در عین حال خیلی زود، روز گذشته توسط مدیران در سایه اما دلسوز این باشگاه، مدیریت شد و با تشکیل ضرب‌العجلی جلسه هیات‌مدیره در جایگاه VIP ورزشگاه گسترش فولاد در تبریز و نهایی کردن مصوبات در مشهد تکلیف را یکسره کرد.


جواد وطنخواه اولین مدیرعامل تاریخ فوتبال پدیده دوباره سکان‌دار این باشگاه شد و حالا پدیده که در برهه‌ای کوتاه پیش از مدیریت کریمویی و پس از استعفای او دستخوش شوآف برخی قرار گرفت دوباره به دست صاحبانش بازگشته است؛ کسانی که 5 سال پیش با برنامه‌ریزی اصولی این تیم را در لیگ یک تشکیل داده و با اعتمادسازی، این تیم پر و بال گرفته خراسانی را به سمت برند شدن در فوتبال کشور هدایت کرده‌اند.


واقعیت این است که امروز دیگر کسی در فوتبال خراسان به پدیده نگاهی استیل‌آذین‌وار ندارد، این تیم آهسته‌آهسته ریشه دوانده و همین که شرکت پدیده با عبور تیم از بحران، دوباره به ادامه حمایت مالی چراغ سبز نشان داده، خبر از شان و جایگاه اجتماعی تیم در استان و روزهای روشن برای نماینده فوتبال خراسان دارد که در واقع به نوعی نیز برای سهامداران شرکت پدیده، حکم سندی زنده از بقاء شرکت پدیده دارد.


مدیرعامل جدید پدیده با اتفاقاتی که در لیگ امسال برای این تیم رخ داد شاید شرایط سختی را برای ترمیم اعتمادسازی همه جانبه باشگاه در میان هواداران، جامعه، رسانه و ... پیش‌رو داشته باشد اما تزریق حدود 2 میلیارد بودجه پیش از اتمام فصل با حمایت مدیران دلسوز و در سایه این تیم، حاکی از آن است که وطنخواه جدای از اعتبار و جایگاه استانی، از پشتوانه‌ای برخوردار است که حتما بازیکنان تیم را برای ادامه فعالیت با این مجموعه امیدوار خواهد کرد؛ همانطور که آن‌ها در پله‌های پرواز تبریز با دیدن پیامک واریز بخش قابل توجهی از تعهدات، پس از مدت‌ها لبخند زدند و طور دیگری پدیده را همراهی کردند چراکه تمامی مطالبات سال‌های گذشته شان در ابتدای فصل با تلاش کریمویی تسویه شده و مدیرعامل جدید باشگاه توانست با همین مبلغ نیز ابتدا از بازیکنان رای اعتماد بگیرد.


مهدی جاویدی

 

منبع: ورزش سه
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: پدیده مشهد
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین